Verslag muziekkamp 2014

Eeuwige vrienden

Een weeral geweldige editie van het muziekkamp zit erop. We willen iedereen bedanken die er een speciale week van heeft gemaakt.

Het muziekkamp draaide dit jaar rond het thema - hoe kan het anders - 'eeuwige vrienden'. Elke dag werd een 'vriendelijke daad', zoals knuffelen elke keer er op de gong geslagen wordt en jarigen extra in de watten leggen, extra in de kijker gezet.

Op het concert kregen we voor het eerst het beginnersorkest te horen. Onder leiding van Anouk en Katrijn hadden de jongsten, onder wie sommigen nog nooit op een blaasinstrument hadden gespeeld, een beeld- en klankverhaal voorbereid rond het verhaal van Frank en Frey.

Het 'gewone' orkest bracht onder leiding van Kris mooie muziek waaronder muziek uit 'The Wizard of Oz' en 'The Wiz', een Disneymedley en het thema van Friends 'I'll be there for you' waarbij de jongsten het slagwerk versterkten. Jammergenoeg moesten we tijdens het concert naar binnen vluchten door de regen.

Tijdens de barbecue bleek nogmaals dat dit een feesteditie was, want  we werden vergast op een optreden van de Heistse murga Agrum.

Extra foto's vind je op de jeugdpagina en via onze facebookpagina.